Sunday, 22 May 2011

KAWAN MAKAN KAWAN


Kawan???dalam hidup aku macam2 jenis kawan aku jumpa....
ada ka kawan yang setia???
kawan yang setia banyak sangat......



kawan yang makan kawan ada x ea????
macam xramai tapi mesti ada kan???urm...
aku sendiri xnafikan yang aku pun pernah jadi macam 2..
setiap orang xdapat lari dari melakukan salah kan????
jadi kalau dah buat salah kena pandaila minta maaf...
barula hati tenang......

macam mana ea kawan makan kawan atau kawan bertalam dua muka  ni???

-merampas pakwe kawan sendiri....
-depan kita dia kutuk si A,depan si A dia kutuk kita plak....ish2....
-kita cita masalah kita,tapi dia sanggup cerita dekat orang lain....
-buka aib kawan sendiri......

aku xkisah kalau dapat kawan macam ni.....
tapi kan,minta maafla.....
bukannya susah pun nak minta maaf kan......
aku pun jahat juga....tapi aku sendiri pun minta maaf.....:)
dosa dengan Allah kita boleh minta keampunan....
tapi dosa sesama manusia xkan terhapus selagi kita tidak bermaafan sesama manusia kan????
=]





Wednesday, 27 April 2011

JOM START BLOGGING...=]

salam...hai sume...
err  errr
nak tulis ape ni....






 Inilah tuan punyer blog ni...
Name nur fatin atirah mohd sobri...name glamour 'Betik'...disebabkan name glamour 2 ade je kawan2 yg xtau name aten yg sebenar.. ..kalau dengar betik je mesti diorg kenal,sampai ati korg kan :(....sekarang aten baru 19...tahu kan2???=)
cik aten ni sebenarnya anak jati KEDAH...sume adik beradik asal kedah..erm,harap2 dapat calon bukan dari kedahla ea..aten ade 2 beradik je..aten anak firstla...boring sgat...tapi nasibla ade adam...budak ni celoteh sangat bercakap..syg adam sangat...





nilah adam...comel kan?

Buat mase skung,aten cume menganggur..pagi petang siang malm mengadap lappy ni je...cuti lame lagi kan,lex dulu...teringin gak nak kerje sebenarnya,tapi nak setlekan lesen dulula...korg mesti dah ade lesen kan??huhu...aten xbekesempatan,lepas spm je kene g PLKN,dahla xbest....menangis bile tau dapt g PLKN..bende yg paling nak dielakkan....dahla xsempat nak berehat2 dkat rumah...:'(


PLKN LAGENDA SERI NEGERI LANGLAWI



Next2.... Aten ni dari form 1-5 duk asrama....kecik2 dah merantau merate2.form 1-3 aten duk MRSM Gerik,Perak..form 4 MRSM Beseri,Perlis yg last baru balik kedah MRSM Pendang,Kedah.sume MRSM 2 dkat dalam hutan...:)...tengok MRSM 2 mcm pandai pandai je kan???tapi aten xla pandai sangat mcm dorg sume...aten ni tercorot ckit...xpela kan,rezeki masing-masing......even after spm pun duk asrama gak..Aten dapt tawaran masuk MATRIK GOPENG,PERAK (KMPk) je..yela kan,result SPM xgempak sangat....Rase2 aten nangis x ea duk asrama???mestila x..ten ade ramai sangat kawan2 yg best...syg dorg sgt...tambah2 romate aten, dorg memg terbaiklah...kenagan dengan dorg sume memg xkan dilupakala...




MRSM GERIK...


ROMATE TERCINTA.
(gerik)



MRSM PENDANG



ROMATE TERSHAYANG...
(pendang)


ROMATE TERBAIK
(KMPk)


Err...jam dah pukul bape ni...alamk..dah pukul 3 pagi da...
selamat merenung dan membaca...=)
huaaa....mengantok2...lain kali sambung lagi...